fredag 5. oktober 2012

Skogens konge

Hadde nylig en liten uke på fjellet, i nydelige høstfarger men elendig vær. Telttur ble derfor lagt på hyllen til fordel for hytte og dagsturer. Om det vanligvis er på med telt i sekken at jeg ser mest dyreliv, fikk jeg denne gang en positiv opplevelse rett utfor hytteveggen. Tre elg, en mor og to unger fra i vår. Fikk knipset en haug med bilder og hadde en lang stirrekonkurranse med moren da jeg beveget meg ut inngangsdøren. I litt over 30min sto moren å spiste, mens ungene sprang og hoppet rundt hytten i ellevill lek. Så nesten ut som to hundevalper.

Hiver med noen av bildene, men beklager noe dårlig kvalitet med mobilkamera.









2 kommentarer:

  1. Flott å få oppleve slikt... Flott side du har...

    SvarSlett
  2. Fin side du har! Mange fine bilder;)

    Håper du vil ta en titt innom villmarksbloggen min; Call Of The Wild
    http://magnusvillmark.blogspot.no/

    Kanskje følge meg videre?

    Mvh Magnus

    SvarSlett